Save the date

Daisypath Wedding tickers

Friday, November 13, 2009

mY LiFe iS MiNe…

erm..my life is mine not yours!! org slalu ckp idup ni kene ade impian br rase nikmatnya khdupan..dulu aku x pk pun mcm tu sbb aku rs aku mmg x de impian..tp bermula ari ni, buat pertama kalinya aku ade impian aku sndiri,ade mission dlm idup aku..thanx sume wat aku mcm ni..idup aku,aku yg tntukan n x de org berhak kaco..aku x kaco khdpan org,plzz jgn kaco khdpan aku ok..misi aku bnyk kat kpala otak aku ni..smpai x sbr + celaru nk wat pe..x pe..bnyk mcm mane pun aku akan makesure it will be done,no matter how slowly it,but never stop, it will be done!!..khdpan yg perlukan duit..
1)kumpul duit(part time keje)
2)ijazah wajib dpt (gaji akn bsr..kalo dip je gaji kcik..so kene jgak dptkn degree x kira mcm mane)
3)kete sebiji(latio/jazz,/getz…yg x de dlm snarai jgn semak dlm idup aku) gune duit aku shj..bile start keje full time..
3)2 thn degree + 1 thn keje = 3 thn lg nk kawin..majlis kawin x yah bsr2..kcik je, duit yg lain simpan..
4)duit yg lain buat hias umah ala2 inggeris,g honeymoon,n shopping
5) msti bg ckit kat family + org yg ptt(ank yatim/oku/org ssh)
all 5 of my mission must be done in 3 years or 4 years from now..if not..i must  go to hell
6)idup ngan bahagia ngan ‘family aku’(aku + suami+ anak2) + ‘aku family’ (drh daging aku)
7)menabung duit utk g haji+ hari tua+ anak2 aku
8)kumpul aset n g holiday
9)mati dgn tenang tanpa sbrg hutang same ade ngan tuhan n manusia.
that’s all about my mission right now,if any changes let’s see how it could be..thanx for all who give the inspiration of my dream..

No comments: