Save the date

Daisypath Wedding tickers

Sunday, February 21, 2010

mY LoveLy Pet




Nama : Opet
Umur  : 4 bln (mei 2010)
Jantina : Betina
Status  : Single
Baka : Kampung/pedaging










Salam tanggal 12/2/2010 aku beli sekor rabbit yg dinamakan OPET...ni la opetku...gmbo ni waktu 1 bln lbh..tu cam comel..tp skrg dah sgt bsr..nakal pun ye jgak.. xreti duk diam...kalo ade orang lalu die mesti jengah2...dgn harapan org bg die mknn..opet2..opet ni la wat rawat ati aku yg tgh berduka...bile tgk keletah die,pastu slalu aku bebel kat die..igtkn nk kawenkan die tp parent aku x bg...cian die jd andartu..hope nnt bile aku bg org jaga die sudi nk kawenkan opet aku ni...huhu.. x nk opet skt..aku syg opet..huhu...touching pulak aku kat cni..tp mmg btul, aku syg die sgt2...lbh dr sgalanya.. maklum la org single..:(

No comments: