Save the date

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, August 2, 2011

TERHARU...

Hari itu, aku dah dpt my first salary, biarpun sedikit sbb aku lapor diri pun awal bulan tapi sudah cukup menggembirakan hati...niat dihati nak blanje family ku baju raya tp apakan daya tak mampu nk bayar semua..half je..hehe..

Erm..kembali pada crita terharu..before aku nak balik ke semenyih smalam...mcm org slalu yg dah kerja akan bagi duit pada parent mereka..mcm tu lah aku, tanpa disedari ade air yang bergenang dimata mereka...  aku pun jadi sebak & terkejut sbb tiba2 je..barulah aku sedar mereka sangat terharu akhirnya aku mampu berjaya...tapi dalam hati kecil ku masih berdetik..jasa mereka lebih besar dan tak mampu untuk aku bayar, walau sebanyak mane sekali pun aku tetap takkan mampu balas jasa mereka yang telah susah payah besarkan,didik aku yang nakal ni...

Pesanan aku untuk korang..selagi mereka ada..balas lah jasa mereka..kamu tetap takkan mampu balas tapi buatlah mereka senang hati dan bangga mempunyai anak seperti kamu...

1 comment:

fana.akim said...

yana!!payunggggggggg makaannnn!! hahaha