Save the date

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, November 30, 2011

KAMU!!

kamu...ye..kamu lah orangnya...pertama kali bertemu telah mematikan panahan mataku...selalunya sesiapa sahaja aku pasti akan lihat dari matanya..tapi tidak kamu...kamu buat aku tertunduk malu...ya...kamu memang ada rupa,ramai sekali gadis pasti terpikat pada kamu...setiap kali betemu pasti ada debaran dihati..tapi kamu sangat jauh untuk didekati,sangat sukar untuk dimengerti..oh...lupa...aku ni siapa la kan...pandang sebelah mata pun belum tentu kamu mahu lihat...

kamu lah insan itu..kamu lah insan yang terakhir dalam percubaan itu sehingga akhirnya aku berdoa untuk berhenti mencari dan berputus asa..sehinggakan namamu hadir dalam istikharah cintaku..rasanya sudah bermimpi yang kamu milik orang lain..tapi terlalu sukar untuk aku melupakan kamu...kenapa ya?apa ada pada kamu? tidak pernah nampak kamu ke situ...pernah nampak kamu melakukan sesuatu...kenapa jua kamu ada dalam setiap benak fikiranku...rasanya kamu bukanlah insan yang aku dambakan...kenapa berterusan aku mencari kamu biarpun tiada pelangi selepas hujan?

~ Semoga ia lenyap ditelan masa...dan aku akan terus berhenti dari mencari pelangi selepas hujan ~

No comments: