Save the date

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 9, 2012

Entah bila dan sampai bila..

Aku sendiri tak faham apa yang berlaku...Entah kenapa dapat msg kat fb dari ex aku...aku boleh nangis tibe-tibe...kenapa kau wujud saat ini...saat aku sedang bersedih,saat aku sudah mampu melupakan kamu... walaupun msg tu utk ucapan takziah tapi aku tak nak engkau wujud lagi dalam hidup aku...tolong la.. aku belum temui kebahagiaan aku lagi...kamu yang dah temui kebahagiaan..silalah berbahagia..doakan aku pulak yang bahagia..hati aku sudah bersedia diserahkan pada orang lain...andai selepas itu kamu ingin berkawan semula.. aku redha tapi selepas aku temui kebahagiaan aku sendiri...semoga bulan 4 ni Allah hadirkan jodoh aku..dan aku terus menikah...amin,...aku tidak mahu kecewa lagi..

No comments: