Save the date

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, May 8, 2012

Rintihan Hati ~



Berdoa dan terus berdoa...aku tidak mahu disakiti & dilukai lagi...Saat aku sudah bangkit masih juga terlihat kamu yang sangat
bahagia...maka kembali rebah semula...betapa tuhan ingin menguji 
hati..ingin hambanya merayu dan sentiasa dekat padaNYA....sehinggakan semua rasa sudah menjadi sangat pudar...air mata deras mengalir seperti hujan mencurah kebumi...bilakah agaknya hadir sang mentari...semakin hari semakin dilukai... bermacam cara dah aku usaha & lakukan...masih jua belum sembuh sehingga aku jatuh terduduk dan tersungkur dihadapanMu ya Rabb...aku sudah tidak berdaya lagi melewati hari-hari seperti ini...peganglah hatiku  Yang Maha Pengasih,Yang Maha Penyayang..Yang Maha Mengetahui sesungguhnya hanya padaMu aku merayu ~

No comments: