Save the date

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, April 3, 2013

Untuk kamu sayangku ~


Hari ini dan saat ini, cinta aku pada si dia sangat2 dan terlalu mendalam..
walau aku beritahu pada dia sekalipun belum tentu dia rasa apa yang aku rasa, 
tapi bukti cinta aku pada dia adalah bile dalam setiap sujud ada namanya, 
kamu lah insan bertuah itu,
 yang Allah pinjamkan pada aku..
Alhamdulilah.. 
aku bersyukur punyai kamu bakal suamiku, 
sentiasa ada disisi, sentiasa saling ingat mengingati, 
sentiasa bersabar dengan kerenahku, 
sentiasa menceriakanku disaat dugaan datang melanda...
dia..seorang yang sangat penyabar dan positif,
 walau dugaan menempuh dirinya, 
dia masih mampu menceriakan yang lain,
 masih mampu tersenyum.. 
kamu yang sangat kuat, 
andai kamu mahu menangis..
aku sentiasa ada, 
bahu ini masih milik kamu untuk bersandar dan menerima kasih..

 ~ Ku disini mencintaimu...tanpa ragu hingga akhir nanti ~

1 comment:

PAKAR TEMAN ANDA said...

tahniah..di sini saya kongsikan sedikit pengalaman sebelum kegerbang perkhwinan.. kenali pasangan anda agar rumah tangga kekal bahagia hingga ke syurga. ianya terbukti berkesan daripada testimoni pasangan yg sudah mencuba. kini giliran anda.
XRUGI JIKA KITA BERUSAHA UNTUK DIRI KITA DAN MASA DEPAN KITA..