Save the date

Daisypath Wedding tickers

Thursday, May 2, 2013

Kurang dari 100 hari...

Alhamdulilah...tinggal kurang 100 hari... mereka mula risau...tapi aku senyum melebar.. hehe...

Preparation progress pun dah 60% siap..benda-benda kecik pun dah nak siap...

tak sia-sia ngadap lepas abis keje.. tinggal yang besar-besar n yang penting je..

1- BORANG NIKAH...mesti kurang dari 90 hari dari tarikh nikah... jenuh tunggu,kalo ikutkan ati dari pas tunang arit u dah buat...hehe..gatal
2-testing baju sanding..baju nikah dah siap hokey tinggal memeriahkan manik di atasnya sahaja..
3-barang hantaran...tinggal lg 2 item je..yg makanan tu kene tunggu dah dekat tarikh..

*p/s : nak tengok ckit ape yg dah siap? hehe..

1 comment:

Yana Khai said...

alhamdulillah terlaksana hajat ko yana nak berumah tangge..semoga kekal hingga kesyurga... im happy for u frenz :)