Save the date

Daisypath Wedding tickers

Thursday, September 2, 2010

Tuhan Maha Mengetahui..

Salam...hari ni dah 23 ramadhan..pantasnya masa berlalu...assignment aku semakin bertambah...semakin pening dibuatnya...lagi-lagi yang perlukan research sana sini.Alhamdulilah akhirnya ade gak company yang sudi terima kami wat research di companynya...to company yg x bg tu...time kasih sgt2 ye...huhu...erm..apa la kaitan entry yg aku tulis ni ngan tuhan yang maha mengetui...sbb aku pernah terbaca satu petikan ni.."Dia tidak akan menguji hambanya melainkan Dia tahu bahawa hambanya boleh menghadapinya"....dugaan yang dihadapi hambanya kadang-kadang terlalu berat untuk diri sendiri tanggung,terlalu sakit hati menghadapinya,terlalu sedih melaluinya, terlalu pahit untuk ditelan, terlalu sukar untuk ditempuhi...tapi hanya Dia yang tahu apa disebaliknya,menangislah kamu semahunya dihadapannya...dia maha mendengar...sesungguhnya Dia tahu apa yang hambanya rasai....tetiba rasa nk post lirik ni..sdh tau kalo hayati btul2..:(



Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon
Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah
Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

No comments: