Save the date

Daisypath Wedding tickers

Thursday, January 27, 2011

Janda Baik -VACATION class

Disebabkan sme ni sem akhir kteorg,maka kteorg nk wat camping2 n mkn2 plus mandi manda..maka, JAnda BaIk telah terpilih sbg tempat utk lokasi memory kami..bertolak seawal 8.30 pg dgn 6 buah kereta = 27 org, dan tiba kat sane kul 10 lbh..xjauh ropenya Janda Baik ni ngan tmpt kteorg, mula2 mmg excited sbb tmpat die cantik plus rumah2 yg ade mcm2 bentuk..br naik kete dah tutup aircond sbb dah sgt sejuk..tp jalan mmg menakutkan,muat2 1 suku kete je,kalo selisih kete mmg kene ketepi..pulak tu tepi2 tu bnyk gaung..erm,..sesampai je kat ctu kteorg dirikan khemah,siapkan bhn2 utk wat BBQ..pastu terjun la apalagi kan.. air sgt la sejuk,menggigil2 dibuatnya..tapi lame jugak kteorg berendam..haha..pastu naik,take over msk BBQ,dak2 ni pulak terjun..dah sudah tu mkn2 n borak2 ckit pastu terjun lg..dsbbkn lokasi kteorg tu adalah kg kpd Anim,maka sgala juadah2 mkn tgh ari telah disediakan dgn byaran sbnyk RM30...vacation kali ni mmg best sbb dpt mandi manda + mkn dgn knyg...jom tgk pic2 kteorg ye..:)











1 comment:

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

nie cam tempat kite wat halia aje..huhu..besh2..ngee:D