Save the date

Daisypath Wedding tickers

Friday, February 25, 2011

SAAT ITU

Petang td before bertolak balik umah singgah midvalley kejap, wlaupun terpaksa menunggu komuter ke 3 br boleh naik tu pun bersesak2 sbb rmai sgt org sampaikan aku x leh gerak walau se'cm' pun..sgt padat,sesampai je kat mid, org tarik aku kuar dr komuter sbb aku xleh nak gerak ramai sgt org..thank pd kakak yg tolong tu, nasib baik ade gerabak wanita..selamat ckit..erm..bdn aku mmg dah sgt2 lemah + gigil2 kepenatan sbb dr kat kl sentral asyik turun naik nak beli tiket balik umah..aku g mid ade 2 tujuan..first nak bg hadiah kat seseorg 2nd aku nk beli hadiah baby..setelah berbulan lamenya aku x jumpe org tu akhirnya aku nekad sbb nak bagi hadiah, mula2 mmg aku dah janji x nk jmpe lame2 bahaya utk hati aku..tp sbb org tu ckp nak tman beli hadiah baby so aku pun x kesah la sbb time tu aku x lrt sgt..mula2 cr hadiah lea pastu cr hadiah baby then br mkn..oh saat itu btul2 mengimbau kenangan lalu saat diri sedang bahagia tapi sygnya sume tu tinggal kenangan..aduhai...pertemuan itu betul2 mengugat jiwa, aku harap lpas pertemuan ni dia blh bg kputusan yg terbaik utk aku n dia..andai x mampu kembali bersama berdoalah agar same2 merasa kebahagiaan masing2, ttp andai bersama doalah agar terus bahagia slamanya..seandai ade persoalan mengapa aku masih syg walaupun dilukai berkali2..aku xde jwpan utk itu..btul2 x de, yg ade cume aku xmampu utk melupakannya n aku akan terus berthn slagi aku mampu berthn aku akn bertahan..sbb aku berpegang pd " berusaha hingga ke saat terakhir, kekecewaan akan bertukar menjadi harapan "..aku sentiasa doa pada tuhan agar berhenti menyayangi dia tp doa aku mungkin belum dimakbulkan..atau ade sbb tuhan bt mcm tu atau tuhan nak uji sekuat mane hati aku utk dilukai..hanya tuhan yg ade jwpannya..sbgai hamba aku hanya mampu berdoa dan berserah pd DIA.. DIA lebih berhak bg aku ujian andai aku syg DIA..wlaupun x kuat utk tempuhi tapi DIA hanya akan bg ujian mengikut ape yang kite mampu shj..Sungguh maha penyayang DIA tu..  smoga hari2 trus berlalu dgn rahmat & kasih sygMU wahai tuhanku...


1 comment:

Anonymous said...

sedih T_T
sabar yana..de hikmahnye semua ni jd