Save the date

Daisypath Wedding tickers

Saturday, February 26, 2011

DouBLE HappIneSS

Alhamdulilah...ari ni adalah ari yg ckup menggembirakan..tak sia2 aku seksa diri bersesak2 dlm  komuter + bus + train utk balik semata2 utk menjenguk sikecik AZZALEA + AZIZ QASYFI.. mmg aku dpt double happiness,bkn je dpt main ngan sikecik tu malah aku pun dpt SIKECIK aku yg berwarna hijau..enth mcm mane ayah kakak ipar aku boleh tergerak hati nak jual kat aku..then parent aku trus setuju sbb condition kete tu ok lg + die dah br kan + mmg family die je yg pkai.. aku x kesah asalkan kete tu kecik..so,dgn gumbiranya aku dah bwk 2 kali utk ms smlm..bwk si Lea tu jln2..aku rs mcm dlm mimpi..tp tulah realiti..adeh..bt aku risau utk 2 bln yg terakhir ni..aku cume mmg usaha yg terbaik demi mereka..thanx bnyk2 pd family aku...xtaw nk ckp thanx mcm mane..huhu
lea sgt gembira bersma mukcu dia..





lea tgh main2 ngan baby


No comments: