Save the date

Daisypath Wedding tickers

Monday, July 18, 2011

My first job...

Today...aku melaporkan diri di University of Nottingham campus Malaysia..tak pernah sedikit pun terlintas di fikiran yang aku akan bekerja disitu...alhamdulilah..rezeki tuhan, jangan memilih..peluang cume datang sekali.. baru jumaat lepas aku habis praktikal di UiTM Segamat, tak sempat rehat langsung terus memulakan tugas yang sepatutnya dimulakan pada 1 Julai 2011 yang lepas..nasib baik la diorg ni sanggup tunggu aku abis praktikal... so far sekarang ni tengah training 2 minggu kat semua department..staff pun ok..tinggal nak cari umah sewa..

Kene slalu speaking membuatkan english aku yang berterabur ni perlu diperbaiki..haha..tapi tengah susah hati sebab laporan praktikal tak siap lagi dan perlu hantar before  5 Ogos 2011.

2 comments:

Raezzati said...

yana...congrats da keje.,cepat betul kan.best ye..nanti boe bg tips2 untuk interview plak yerk..

fana.akim said...

tahniah..semoga sukses!!