Save the date

Daisypath Wedding tickers

Saturday, July 31, 2010

KemBaLi BerkerJa seTelAh penCen...

Salam...erm..tajuk entry nie msti wat korang pelik kan...bknnya aku dah tue sampai dah pencen...tp pencen yg aku maksudkan disini adalah dari menjoin jawatan dalam satu2 jawatan kuasa..yg paling tak best adalah jawatan yang memang aku elakkan dari dulu kini aku kene pgg..ape? SETIAUSAHA...serius x suke..cukup la aku dah pnah tgk s/u ditengking walhal bnde tu bkn saptutnya keje die,pastu kene buat surat sane sini...untuk orang yang x suke mengarang macam aku ni...memang le poning kpala..hope ajk lain leh bagi kerjasama untuk menjayakan 2 program nie..lagipun kalo x berjaya memang effect kat result kteorg la..huhu..ngeri..takut..tapi x pe la..ni satu peluang untuk aku dapat pengalaman...seyusly aku ckp aku memang bukan seorg yg gile jawatan..sbb aku bkn la rajin sgt wat keje2 + meeting2 la..tapi aku suke join program tu je..keje balik tabir x suke..hehe..sbb aku x suke bnde yang rumit n kompleks.. aku lebih suke keje yang simple, tapi complete with anything...tapi aku rase aku patut berubah dari jadi mcm tu..bak kata sume lecturer "ONE DAY U WILL BE A PROFESSIONAL, SO THINK LIKE A PROFESIONAL"...btul2 wat aku sedar yang aku ni dah besar rupenya..so...skrg aku akan blaja menjadi dewasa.. begitu juga kamu semua ye..semoga kita berjaya!!

3 comments:

YanaKhai said...

ye sy sokong 200% ...go chaiyok yana aziz (^_^)

xalimx said...

gogogogo.... nnti time nak keje baru tough portfolio

princess^^lily said...

thanx na..keje?protfolio pulak..adeh..mmg x leh lari dr bnde2 mngarut tuh ke?...huhu..:((