Save the date

Daisypath Wedding tickers

Sunday, August 1, 2010

Nie La manusia...

adoi...malam yang damai telah dirosakkan oleh kamu!!...sakitnya hati....kalo rase nak tlg,tolong la btul2,if x nak tlg x pe..ckp x boleh tlg!! ko x yah nak gune macam2 taktik supaya akhirnya aku faham yg ko x nak tolong.. panas hati btul la..nie la manusia..kedekut sgt..boleh bawak smpai mati ke ha bnde tu?kalo boleh silakan..aku alu2 kan lagi..dulu time dip aku dah dapat kawan yang serupa bukan mcm kawan..hal kecik pun x nak tolong.. pastu aku sakit ati everytng yg ko nak aku tolong,aku x nak tolong lagi...nie sekarang degree aku kene lagi tp kali nie lagi best kot pada die..berbunga2 berbelit2..kalo tak nak bagi cakap je ok! aku boleh cari kat org lain or aku usaha cr sendiri..tapi..disebabkan aku pnah baca ~cara utk membalas KEJAHATAN sesorg pd kita adalah dgn BERBUAT BAIK kpadanya ~ so..aku try la utk berubah agar menjadi seperti itu walaupun dah langgar prinsip hidup aku dan memng sgt melukakan hati...tapi aku percaya kenapa tuhan buat aku macam nie..so, aku kene berthn dan bersabar untuk tahu ape kesudahannya...kepada mereka2 yg aku ckp kan nie..hehe..korang bkn taw pun sape yg aku ckp nie kan..tapi sape yg rase die mcm kedekut skit hal2 ilmu ngan aku..fhm2 sendiri sudah...adoi la hati..sakitnya kalo sume org nie mcm korang berdua..rase cam nak sound + lempang laju2 je..tapi..just be pro n wait ape tuhan nak balas kat mereka..ckp la ape kamu nak cakap skali pun..tuhan lebih tau apa yang berlaku...so..pengajaran dari entry aku ari nie..hal2 ilmu x yah kedekut sgt, pastu x yah berbunga sgt kalo ko rase ko x nak tolong aku..anyway..thanx a lot la ye kpd 2 hamba Allah nie yg sudi jadi kawan yang sungguh mengecewakan...semoga kamu berdua berubah...aminnn..


1 comment:

YanaKhai said...

sabaQ yana... lempang je laju2.. kakaka..

kedekot sngt nnt exam tadapat jwb..pdn ngn idong beliau..

^_^