Save the date

Daisypath Wedding tickers

Monday, June 14, 2010

imBas KembaLi zaMan Sek...

Zaman2 sekolah memang menyeronokkan..kalo boleh nak je aku putar balik masa ke zaman sek..zaman nakal2 dulu..zaman buli dan dibuli...zaman dirotan..hehe..sume tu mendewasakan kite...kalo tak kite tak kan jadi manusia yang berguna,xkan tau rase seksa dibuli,xkan tau knape perlu dirotan,mane salah n mane betulnya... tu lah zaman sek..biarpun dulu rase zaman sekolah la yang menyeksakan..tp sbnrnya..best sgt2..kan2 yang tinggal diasrama...sbnrnya aku tengah kemas2 tadi..tetiba ternampak ada satu fail..aku bukak le tengok2 dalam tu ade sume wish ngan lagu2 yang didedicate oleh kawan2,junior2 n senior2...klakar pun ade terharu pun ade... dr skecik2 wish aku simpan cth sampul gula2 lolipop,sampul gula getah sampai la ke sebesar kertas kajang... maklumlah..orang tinggal di asrama,mane boleh bawak radio..so sape yang dapat dengar tu..diorang dedicatekan lirik tu..kadang2 bagi sbb ade maksud tersirat...erm...aku pun tak sangka yang aku ade simpan bende2 tu sume..tapi aku akan simpan...simpan sampai bila2..sume tu kenangan yang tak boleh dihapuskan... kepada kekawan SMKAS ku sume...terima kasih banyak2 sebab bagi wish + lirik lagu + jajan2... sorry if aku x balas wish tu...sbb dulu aku tak kreaif macam korang..so aku simpan la ape yang korang bagi sebagai kenangan....really2 thanx...luv u all..:)
            

No comments: