Save the date

Daisypath Wedding tickers

Friday, June 4, 2010

Menghitung hari...

Menghitung hari
Detik demi detik
Masa ku nanti apa kan ada
Jalan cerita kisah yang panjang
Menghitung hari...



Salam...erm..saje je post lg ni kat cni..masa smakin hampir,aku smakin takut tapi aku perlu bawak diri jauh2 untuk cari ketenangan di hati...kepada yang masih tinggal di sini,doakan aku selamat,kepada yang baca enrty nie aku doakan korang sihat walafiat,bhagia dengan kehidupan masing2 n tabah untuk harungi segala cabaran...

Sebenarnya before aku nk bwk diri jauh2 aku nak gak rase lepak2 dengan kwn or someone that i trust.. just aku n dia...saje je wat hepy2..so aku ingat hujung minggu nie nak g ajak sesape jejalan memane...tp..tak de orang yg mcm sudi je..aku dah bagi hint pun same je..so nak tak nak aku kene ikut my family program..mlm ni blik kg, esok g kenduri kawen n esoknya lagi g kursus..hujung minggu next week,dah sure tak boleh merayap sebab ade kenduri kawen kat kg...n minggu lagi satu aku dah pergi..nampaknya kene tunggu sem depan la, tu pun kalo free n ade orang yang nak berjln same cam aku...huhu..masa semakin pantas berlalu...pejam celik umo dah mkin meningkat...adeh..watever la pun..tak larat dah nak pk lagi yang penting setiap detik and setiap apa yang kite lalui kite kene tabah,sabar, n redha dengan ape yang berlaku ye...Semoga hari2 korang n aku pun bertambah ceria..:)

No comments: