Save the date

Daisypath Wedding tickers

Monday, June 7, 2010

To All mY frenz..

Thanx atas pesanan korang sume..x sangka aku korang punya permintaan sama.."doakan cpt dapat jodoh"... Insyaallah akan aku doakan..aku dah catat pun dalam buku doa ni..tersenyum sendirian aku ari ni..korang ni btul2 x sabar eh nak naik pelamin..tak pe..aku suke n tumpang hepy untuk korang..sapa yang dah smpai masanya tu jangan la malu2 nak jemput aku,tak habis nasi minyak tu aku makan,just nak menempel kat gambar2 korang je nanti..hehe..apa2 pun sama-sama la kita saling mendoakan bukan je cepat dapat jodoh tapi dapat jodoh yang terbaik,yang boleh membimbing kite ke jalanNYA..jodoh yang kekal hingga ke akhir hayat.. bukan lagi hingga anak cucu..ingat tu kawan2..jangan doakan sampai anak cucu je,nanti dah dpt cucu bercerai pulak.. kita kene ingat yang setiap ape yang kita cakap adalah doa yang mungkin akan dimakbulkan oleh tuhan..so kesimpulannya berhati2 bile cakap..hehe..

2 comments:

~ SAFUWAN ~ said...

yeke ramaisoh doa dapt jodoh?
nampak sanagt semua gatal nak berlaki..
huhu tengok umur la..
take care annti kat sana..
doe kat depan jabal rabbah ek org kate sennag dapat jodoh..
kalo tak dapt jodoh gak..
aku mandi bunge heeee

princess^^lily said...

insyaallah..erm..mandi bunga?wah..x sbr sgt tu..bile tiba masanya ade la tu nnt dtg org meminang ko su..sbr ye..:)