Save the date

Daisypath Wedding tickers

Saturday, June 19, 2010

MeMoHon KemaAfan...

Hari ni hari terakhir di Malaysia...Banyak perkara perlu diselesaikan..perkara pertama rasanya adalah memohon kemaafan dari semua orang..mintak halalkan makan dan minum..selaku seorang manusia..aku rase tak lari dari kesilapan dan kesalahan..jadi..dikesempatan ni..aku nak mohon maaf seandainya ade terkasar bahasa, n sume la..bnyk smpai tak terluah..ape pun..aku mintak maaf k..halalkan makan minum..tangan yang memaafkan itu lebih baik dari yang meminta maaf...biarpun pemergianku mungkin tidak lama..tapi aku harap dapat merubah segalanya..sekiranya aku terleka..ingat-ingatkan la..bukanlah kita patut saling ingat mengingati sesama sendiri.. to all my frenz..luv u all..muahhhh...:)

1 comment:

eelya_khadeeja said...

semoga selamat pergi dan pulang..

Doa untuk aku skali tau..

take care..

kim salam pada mak ayah ko